Pierwsze dni :P

Pierwsze dni dla cb i dla twojego psiego przyjaciela będą z pewnością ciężkie.A to kilka rad jak powinniście się zachowywać:

1.Gdy pies będzie płakał w nocy, z powodu tęsknoty za rodziną nie wstawaj z łóżka tylko z miejsca mów do niego i pocieszaj.
2.W pierwszych dniach podchodź do niego na dystansie . Czyli:
 -Nie tul go za bardzo ani nie pieszcz, gdyż później, gdy dorośnie będzie myślał, że jest Alfą (przywódcą stada) i będzie bardzo niegrzeczny oraz nie będzie się słuchał.
3. Karm go systematycznie, zawsze o tych samych porach, a gdy zje swój posiłek nigdy mu nie dodawaj więcej(Beagle są bardzo dużymi obrzarciuchami), a gdy nie zje po 20-30 min swojego posiłku zabieraj od razu z miski.
4. Staraj się co jakiś czas dawać mu np. gotowany ryż z marchewką. A to zapobiegnie brzydnięciu jego sierści i tyciu.
                                                                                                               Pozdro Dagi

Category: 4 komentarze

4 komentarze:

Unknown pisze...

Przydatne rady (:

Zapraszam do siebie:
rhubarbx.blogspot.com

Unknown pisze...

mój pies (maltańczyk) bez problemu i szybko zaaklimatyzował się w mojej rodzinie, ale faktycznie Twoje porady mogą się przydać innym :)

Unknown pisze...

Dobre porady. Zawsze chciałam mieć beagle'a :D

Anonimowy pisze...

No cóż... przyznam, że nie stosowałam się zupełnie do takich zaleceń, wręcz robiłam wszystko na odwrót i mam obecnie przecudownego i grzecznego beagla :-) Że jest rozpieszczony, to fakt, ale w końcu taki ma być ;-) Pozrawiam! Aha - Dalia jest prześliczna :-)
www.beagleija.blog.pl

Prześlij komentarz

Napisz co uważasz, co mam poprawić itp. Nie używaj wulgaryzmów, nie ubliżaj innym.